Bli en del av Färjestad BK!

Publicerad: 2024-09-12
Föreningen
En ny säsong är i sin linda och som alltid är det stora förväntningar på laget, men även på klubben som arrangör. Därför behöver vi fler som vill vara med och göra Löfbergs Arena till en matcharena där du känner dig trygg och kan få den hjälp du kan tänkas behöva.

Våra publikvärdar är ett härligt gäng som behöver förstärkning inför kommande säsong. Vi behöver fler trappvärdar och värdar till vår ståplats. Kanske är du en som skulle vilja bli en del av Färjestad BK?

Vi vill att du ska kunna vara på plats senast en timme före matchstart och kunna vara med på de flesta av våra matcher, och även övriga arrangemang som vi har i Löfbergs Arena. Det utgår ingen ekonomisk ersättning, utan det är helt ideellt.

Vi vill att du som person är serviceinriktad och social samt att du har fyllt 18 år.

Om du tror att detta kan var något för dig så får du gärna skriva några rader om dig själv och skicka till: [email protected]

Välkommen i gänget!