Nu finns vi även i mobilen!

Publicerad: 2023-09-06
Vi är glada att kunna säga att vår fina förening tar steg framåt på vår digitala sida med utvecklandet av vår nya FBK-app. Projektet har pågått under en längre tid och smyglanserades för våra partners strax innan sommaren. Arbetet och utvecklingen kommer att fortgå med fler funktioner, erbjudanden och nyheter allteftersom.

I den utveckling som sker där fler användare rör sig mot att använda en mobil snarare än en dator faller det naturligt att klubben gör vad den kan för att föra både våra supportar och partners närmare klubben. Appen, som är helt gratis, är en förlängning av vår webb och erbjuder mycket av det som finns där men även en rad andra funktioner och möjligheter som gör den till en oumbärlig följeslagare för alla som älskar Färjestad BK.

Här är en kort översikt på vad FBK-appen har att erbjuda just nu:

Notiser vid mål och resultat: Appen håller dig uppdaterad i realtid med notiser vid varje SHL-mål och ger dig direkt tillgång till matchresultat.

Spelarstatistik: Följ din favoritspelares prestationer med detaljerad spelarstatistik som täcker allt från mål och assist till utvisningar.

Biljettbokning och Merchandise: Enkelt och smidigt köp av biljetter till matcher och officiell Färjestad BK-merchandise direkt från mobilen.

Exklusivt innehåll: Redan nu kan partners ta del av exklusiva erbjudanden och framgent kommer även andra kunna ta del av  exklusivt innehåll som endast kommer att finnas tillgängligt för inloggade appanvändare.

För att ladda ner appen, besöker du antingen Google Play eller App Store, beroende på om du använder en iOS eller en Android-enhet. Appen är helt gratis att ladda ner och använda. Dessutom, om du loggar in, kommer du framöver ha möjlighet att ta del av ännu fler erbjudanden och förmåner som kan rikta sig specifikt till inloggade användare.

Redan nu finns det ett erbjudande för alla som laddar ned appen!

Privatmarknadsansvarig Olov Wasell