Häng med på bortaresa till Göteborg!

Publicerad: 2023-10-03
Resa
Häng med på bortaresa till Göteborg och matchen mot Frölunda i Scandinavium lördag den 4 november. Här är allt du behöver veta!

Vi har reserverat ett större antal biljetter för medlemmar, säsongskortsinnehavare, partners och supportrar som vill följa med till Göteborg och stötta vårt älskade Färjestad på plats i Scandinavium.

Väl i Göteborg har vi abonnerat en yta med kiosker och barer på Svenska Mässan (som sitter ihop med Scandinavium), en yta vi har tillgång till innan och under match. Det finns även möjlighet att förbeställa mat innan matchen om man vill det. Platserna i Scandinavium är i direkt anslutning till bortaklacken.

Resan startar och slutar vid Löfbergs Arena, och vi hoppas på en riktigt rolig lördag tillsammans!

Program
08:30 Samling huvudentrén Löfbergs Arena. Biljetter, halsduk hämtas i entréhallen.
13:00 (c:a) Ankomst Scandinavium15:15: Matchstart
30 minuter efter match: Avresa hem till Karlstad
22:00 (c:a) Åter i Karlstad där vi kommer att stanna till för avstigning på Stora Torget (för den som önskar) innan slutstationen vid Löfbergs Arena.

Paket

• Matchbiljett
  • Buss tur och retur
  • Tillgång till egen yta med barer och kiosker endast avsett för oss
  • Unik Färjestadshalsduk

Pris: 690:- per person (först till kvarn gäller då vi har ett begränsat antal platser och säljs endast som paket)

Övrig information
Det är tillåtet att ta med egen dryck och övrig förtäring på bussen till och från Göteborg. Vi kommer inte att ha några planerade stopp med bussarna.

Har du frågor, kontakta [email protected] .

ANMÄLAN

Klicka här för att köpa din plats på resan!

Färjestad BK