Biljettsläpp för våra matcher i SHL och CHL

Publicerad: 2023-08-11
Äntligen drar det igång! Markera måndagen den 14 augusti klockan 10:00 i era kalendrar för det är då vi öppnar upp säsongens biljettförsäljning! Efter en succéartad ispremiär där dryga 5000 grönvita fans dök upp ser vi ett fortsatt högt intresse inför kommande säsong. Vi ser även ett högt intresse för våra säsongskort vilket också är kul för vi vill såklart dela kommande säsong med så många av er som möjligt!

Inför denna säsong är vi glada över att introducera vår nya familjeläktare. Tanken är att den ska skapa en gemenskap och trygghet för familjen och säkra en oförglömlig familjeupplevelse. Ni finner den på sektionerna I2 höger – J2 höger. För de som vill dela matchglädjen med vänner, kollegor eller familj har vi som vanligt vårt populära kompispaket så att ni tillsammans kan heja fram våra lag till seger!

Restauranger

Vi är som vanligt stolta över att kunna erbjuda en upplevelse utöver det vanliga i våra restauranger. Njut av läckerheter som passar både små och stora aptiter, och skäm bort er själva med något gott att äta och dricka samtidigt som ni med närhet till isen hejar fram Färjestad BK till framgång. Våra restauranger är det perfekta stället att samla vänner och familj inför matchen och skapar värdefulla ögonblick som varar för livet!

Medlemmar

För våra fantastiska medlemmar vill vi påminna om er förtur! Ni har en unik chans att säkra era biljetter redan från klockan 08:00 på biljettsläppsdagen. Ert engagemang och stöd är ovärderligt för oss, och detta är vårt sätt att visa vår uppskattning för er lojalitet. Är du inte redan medlem kan du bli det här.

Så, boka in den 14 augusti kl 10:00 och se till att vara redo att säkra era biljetter till en säsong full av hockeyglädje och värdefulla ögonblick i arenan!

Har ni några frågor är ni välkomna att kontakta vårt kundcenter!

Privatmarknadsansvarig Olov Wasell