Biljettsläpp till de första SHL-matcherna

Publicerad: 2024-05-30
Imorgon (fredag) släpper vi biljetterna till de första matcherna för säsongen 2024/2025. Det här är ett gyllene tillfälle för alla hockeyälskare att säkra sina platser tidigt och vara med och skapa den fantastiska atmosfären som alltid råder i Löfbergs Arena när pucken släpps.

Nyligen släpptes spelschemat för säsongen 2024/2025, och redan imorgon släpper vi upp de tre första matcherna till försäljning. Ni som är medlemmar kommer att få möjlighet till förköp klockan 10:00, och sedan öppnas matcherna upp för allmänheten klockan 14:00.

Datum för säsongens tre öppningsmatcher, och de vi nu släpper upp, är följande:

Lördag 21 september:

Färjestad BK vs. Rögle BK

Torsdag 26 september:

Färjestad BK vs. Timrå IK

Tisdag 1 oktober:

Färjestad BK vs. Brynäs IF

Så får du tag på biljetter

Biljetterna kommer som vanligt att vara tillgängliga via vår hemsida. Medlemmar får ett mail strax efter klockan 10:00 med möjligheten till förköp.

Övriga matcher

Biljetterna till CHL släpps efter att spelschemat är färdigt, och i augusti släpps biljetterna för resterande matcher av SHL.

Vi ser fram emot att få välkomna alla våra supportrar till en ny, spännande hockeysäsong. Genom att släppa biljetterna tidigt hoppas vi på att kunna erbjuda en ännu bättre upplevelse för alla som älskar Färjestad BK. Så missa inte chansen – säkra dina biljetter imorgon och var en del av gemenskapen och bidra till stämningen när vi tillsammans inleder säsongen i Löfbergs Arena!

Färjestad BK